Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Klasowy Konkurs na Grę Ortograficzną

Klasowy Konkurs na Grę Ortograficzną

Zapraszamy do udziału w Klasowym Konkursie na Grę Ortograficzną.

Jesteście fanami gier planszowych? A może chcielibyście nimi zostać? Weźcie udział w konkursie na najbardziej pomysłową, wykonaną własnoręcznie przez całą klasę grę planszową, karcianą lub typu „Memo”! Jeżeli w erze komputerów i konsoli zdarza się Wam rzucać kostką i przesuwać pionki to ten konkurs jest właśnie dla Was. Zapoznajcie się z regulaminem i stwórzcie autorską grę, w której wykażecie się znajomością zasad pisowni.

 

CELE KONKURSU

  1. Motywowanie uczniów do podejmowania wysiłku związanego
    z opanowaniem zasad ortograficznych.
  2. Utrwalanie zasad ortograficznych dotyczących pisowni wyrazów z „ó”, „u”, „rz”, „ż”, „ch”, „h”.
  3. Promowanie sukcesów dzieci.
  4. Rozwijanie wyobraźni i kreatywności i współdziałania w grupie uczniów poprzez realizację autorskich pomysłów.
  5. Podwyższenie samooceny i zwiększenie wiary we własne możliwości uczniów.
  6. Propagowanie Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji.

 

REGULAMN KONURSU:

  1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas II – VIII.
  2. Każda klasa wykonuje wspólnie jedną grę przedstawiającą określoną regułę:

klasa II A– zasady pisowni „Ó”

klasa II B– zasady pisowni „U”

klasa III A– zasady pisowni „RZ”

klasa III B– zasady pisowni „Ż”

klasa IV A– zasady pisowni „CH”

klasa IV B– zasady pisowni „H”

klasa V A– zasady pisowni „Ó”

klasa V B– zasady pisowni „U”

klasa VI A– zasady pisowni „RZ”

klasa VI B– zasady pisowni „Ż”

klasa VII A – zasady pisowni „CH”

klasa VII B – zasady pisowni „H”

klasa VII C – zasady pisowni „CH”

klasa VIII A– zasady pisowni mieszane

klasa V III B– zasady pisowni mieszane

 

  1. Technika wykonywania prac jest dowolna, format - dowolny, rodzaj – plansza lub karty.
  2. Do pracy należy dołączyć tabliczkę autora ( klasa i nazwisko wychowawcy).
  3. Praca konkursowa powinna zawierać elementy charakterystyczne dla gry planszowej typu „grzybobranie”: tytuł, instrukcję gry, plansze, pionki, fiszki, karty itp.
  4. Ocenie podlegać będą pomysłowość, zgodność z zasadami pisowni, staranność wykonania, atrakcyjność gry i estetyka wykonania pracy.
  5. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone. Przewidziane są trzy nagrody za I, II, III miejsce w każdej kategorii wiekowej ( kl. II – IV, oraz V-VIII)
  6. Prace konkursowe przekazuje wychowawca klasy do Barbary Felskiej-Siurnickiej, do dnia 17.11.2021r.
  7. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 22.11 rozpoczynającym Tydzień Świadomości Dysleksji.
  8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do popularyzowania prac i ich eksponowania na wystawie.
  9. Informacji na temat konkursu udzielają panie : Beata Ingielewicz, Barbara Felska – Siurnicka, Małgorzata Mik – Tojek.

Zapraszamy do zabawy!

Data dodania: 2021-11-02 21:55:49
Data edycji: 2021-11-03 17:02:23
Ilość wyświetleń: 374

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

" Uczymy się dla życia,

nie dla szkoły"

Seneka Młodszy
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej